2014. június 30., hétfő

2.rész..*___*

Tiffani szemszöge: 

Zayn a suliban folyamatosan úgy nézett rám mint aki menten fölfal...majd az óra végén kiviharzott az osztályból....Miután hazamentem még mindig a tegnap estére tudtam gondolni....Ki vagy mi lehetett az aki megmentett?? Nah....mind1....Megcsörrent a telefonom....- Igen tessék? - szóltam bele......-Szia, Tiff! Én vagyok az Jessica....délután eljössz velünk báli ruhát nézni?? - szólt vissza...- Oh..persze! - mosolyogtam....- Okés! Akkor olyan 7 óra felé gyere a főtérre! Szia! Puszii....- köszönt el....-Szia! - s letettem a telefont....! Oké...akkor...kimegyek és megnézem milyen idő van....Kimentem......meg fordultam mert egy fura zajt hallottam a ház tetejéről......- Úristen! Mit keresel te ott? - néztem fel a tetőre...Ott ült az árnyékban az a fura alak aki tegnap megmentett.....- Zayn?? - néztem meg jobban...Majd leugrott a tetőről és gyorsan odajött hozzám....- Tiffani! - suttogta a fülembe....majd a hajamat félretette a nyakamról és meg akart harapni! Majd.....valami gyorsan elragadta a hátam mögül.....Felsikítottam......Mind a két lény el tűnt.....Majd hirtelen ugyanolyan gyorsaságban elém vágott egy  másik fiú.....vagy valami más.....:

- Ki vagy te?? - néztem rá...és elkezdtem hátra lépkedni....- Ne! Ne félj tőlem! - lépett közelebb....volt nálam paprika spré...és azt hirtelen előkaptam és belefújtam a szemébe.....- Áh...a Francba! Nem érti meg hogy nem akarom bántani......- ezt elmondta és felugrott..és eltűnt a szemem elöl.....- Ez meg mi volt?? - kérdeztem hangosan magamtól.....Közben rájöttem valamire....Zayn ahogy hozzámért....irtó hideg volt a keze......Gyorsan oda ültem a laptopom elé és beírtam...: " A hideg" .....rámentem a könyvtalálatokra.....Áh...pont ahova Jessicával megyünk onnan pár utcányira van a könyves ahova nekem be kell mennem!
Pár órával később......:
Hát...esős idő volt...szóval vastagabban kellett öltöznöm...Ezt vettem fel: 



Felöltöztem kifésültem a hajam....egy halvány smink is belefért....Lementem ott felvettem a cipőmet és a táskámat....Majd elindultam.....Fél órával később ott is voltam.....Jess és Angela már ott vártak....- Sziaa! - átöleltek mind a ketten...-Sziasztok! - köszöntem nekik.....

( MÉG MA HOZOMA FOLYTATÁST...:) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése