2014. szeptember 12., péntek

2.rész..FOLYTATÁS

Tiffani szemszöge:
Pár perccel  később..:

- Lányok! Nekem annyira el kéne mennem abba könyves boltba! Nem gond?? Utána a kajáldában találkázunk! - fel álltam és fel akartam venni a kabátom..
- Rendben! - mosolygott Jess...Elindultam a bolt felé...Megvettem a könyvet majd elindultam a találkahelyre...De egy sötétebb részen mikor át akartam menni 4 fiúval találtam szembe magam...El kezdtem futni.De egy részen elkaptak és el kezdtek fogdosni...Majd ugyan az a sötét alak letámadta a többi fiút nem ölte meg őket csak hát hogy is mondjam kicsit megrepítette őket! Nem szóltam semmit csak hátráltam mikor el kezdett jönni felém...
- Ne félj tőlem! - suttogta...fel emeltem a fejem és megpillantottam vörös szemeit..Irtózatosan meg voltam ijedve! De miután egy halvány fény megcsillant arcán ismerősnek tűnt..
- Zayn?? - szólaltam meg halkan...Ő el mosolyodott és bólintott egyet!
- Ne hogy hozzám merj érni! - figyelmeztettem...
- Nyugi! Nem foglak bántani! - nyugtatott le..
- Öh...Emlékeztetlek pár órája meg akartál ölni! - néztem rá..
- Én nem akartalak megölni! Én arra oltam kíváncsi hogy mit tenne Harry ha én ott lennék! De láttam hogy nem bántott! Ügyes voltál! A paprika spré a gyengéje! - mosolygott...
- Akkor nem fogsz bántani?? - néztem rá kérdő tekintettel...Nem nagyon értettem a dolgot.
- Nem! - mosolygott.
- Akkor jó! - mosolyodtam el..:

- Öhm..Nekem mennem kéne! - eszméltem fel...
- Gyere! Elviszlek! - mosolygott....
- Nem tudom hogy...- húzódtam hátra..
- Nyugi! Nem vagyok az a fajta aki leteper az első sikátorban! - nevette el magát..
- Legyen! - forgattam meg mosolyogva a szemeim...
- Okés! Akkor hová megyünk?? - nyújtotta  kezét...
- Öhm..Tudod hogy hol van a sarki kajálda?? - néztem rá..
- Persze! - húzta fel mosolyogva a vállát..
- Rendben! - mosolyogtam ée bele karoltam a kezébe és elindultunk a kocsija felé...mikor oda értünk és kiszáltunk a kocsiból pont össze futottunk Jess-el és Angellával...
- Sziasztok! - szólalt meg hatalmas mosollyal az arcán Jess...
- Szasztok! - mosolyogtam....
- Öhm, bocsi hogy nem vártunk meg de egy ideig vártunk rád aztán írtó kajásak lettünk így megcéloztuk a kajáldát! - magyarázkodott Jess.
- Nem gond! - húztam fel a vállam.
- Akarod hogy be menjünk veletek vagy..Áh mind1! Nekünk mennünk kell sziasztok! - intettek egyet és el is mentek..
- Öhm..ez fura volt! - nevettem el magam! Zayn mosolyogva fel húzta a vállát..majd bementünk..Le ülltünk és el kezdtem enni..Mivel Zayn nem evett semmit...De gy kérdés járt a fejemben..Mi lehet ő??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése