2014. szeptember 18., csütörtök

9. rész

Tiffani szemszöge:

- Szia, kicsim! - állt fel anya oda jött hozzám nyomott két puszit és átölelt...
- Hol hagytad Zayn és Becát?? ( a lányunk) - nézett rám apu..majd ő is elkövette ugyan azt mint anyu..Két puszi ölelés...
- Otthon vannak! - mosolyogtam...
- Gyertek! Beszélnem kell veletek! - fogtam meg a kezüket és behúztam maga után őket a konyhába..
- Miért látom folyamatosan egy szőke lány arcképét?? Miért ugranak képek elém?? KI ez a lány?? ( anyu és apu tudnak a titkunkról) - néztem rájuk..
- Tiffani! 20 évvel ezelőtt! Ismét teherbe estem! Még azelőtt hogy vámpírrá változtattál minket!Tiffani! Az a szőke lány! Aki kin ül a díványon Harry mellett..Ő a húgod! Testvérek vagytok! - magyarázott anyu...
- Mi??? - néztem rájuk nagy szemekkel...
  - Gyere! - szólítot apu..Majd megindult a nappali felé...
- Cloe! Létszíves! Gyere ide! - mosolygott...A szőke lány fel állt és oda jött hozzánk...Teljesen anyut láttam benne....Meg ráztam a fejem és elmentem onnan...

Cloe szemszöge.
1 héttel  reggel..

Nekem úgy tűnt hogy az állítólagos nővérem nem nagyon kedvel! Harry és a testvére Zayn kitalálták hogy oda költözöm hozzájuk..Kicsit féltem hisz vámpírok közé bemenni...Nem baj! A végén kiderült hogy csak állati vért isznak..1 hete vagyok itt..És még csak Harry és Zayn szüleivel Essme-vel és Carlisle-al na és persze Zayn-nel és Tiffani lányával Becával sikerült össze barátkozik! Most éppen próbálok kimászni az ágyból...Hisz Harry átölelt és úgy aludt...De eszembe jutott hogy a vámpírok nem alszanak! Mikor fel emeltem a kezét el kezdtem csikizni...Rögtön felnevettet....és kiugrott az ágyból...Erre én ki pattantam mellőle és oda mentem az ágy széléhez..Ő is fel állt körbe körbe szaladgáltunk az ágy körül...Majd mikor elkapott...el kezdett csikizni...Majd fel emelt le tett az ágyra fölém hajolt és megcsókolt....
Pár hónappal később...:
Úgy tűnik talán megtörik a jég köztem és Tiffani között?? A fiuk ma egy túrát terveztek....

Tiffani szemszöge:

Kezdem megkedvelni Cloe-t...Ma túrára indulunk..Harry, Cloe. Zayn és én...Mikor már félúton tartottunk egyszer csak Cloe összeesett...Nem tudtam mit csinálhatnék...Egyszer csak kivettem Zayn zsebéből a telefonját és fel hívtam Esmét...Pár perc után itt is voltak...Harry felvette Cloe-t vissza vitte a házba...Mi körül néztünk hogy mitől eshetett össze..De nem találtunk semmit...Majd pár másodperc után vér szagot éreztem...mjd oldalra néztem és meg pillantottam egy olyan növényt aminek  a mérge halált okozhat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése