2014. szeptember 12., péntek

3.rész


Tiffani szemszöge:

Miután ettem Zayn hazavitt! Le fürödtem fogat mostam, meg írtam a házimat majd behuppantam az ágyba magam elé vettem a laptopomat és böngészni kezdtem! Kinyitottam azt a könyvet amit kivettem és bele olvastam...Be írtam a böngészőbe..: " A HIDEG!" Sok mindet kiadott! Sok mindenre ránéztem..Forks....ÉLŐHOLTAK!...HIDEG BŐR!..GYORSASÁG!..VÉRT ITTAK!..VÁMPÍR!...Már minden tiszta!
Másnap reggel!
Ahogy megláttam Zayn tudtam hogyha egy szó nélkül el megyek mellette követni fog! Így mikor megláttam el sétáltam mellette egy semmit mondó nézést  vetettem rá...és elindultam a suli melletti erdőbe! Mikor beértem egy elrejtett helyre megláttam...Halottam egy ág reccsenést tudtam hogy zayn megált mögöttem...
- Irreálisan gyors és erős vagy! A szemed színe változik!....Tudom mi vagy! - magyaráztam miközben az előttem lévő fát bámultam...
- Mond ki! Hangosan! - szólalt meg a hátam mögött...Vettem egy nagy levegőt....
- Vámpír! - és kiböktem majd oda mentem a fához...
- Tiffani! Mit eszünk mi?? - szólat meg...
- Te nem bántasz engem! - beszéltem még mindig a fának fordulva...
- Nem látok a fejedbe! El kell mondanod mit gondolsz! Össze vagyok zavarodva! - egy hirtelen fordulattal oda fordított magához és mélyen a szemembe nézett.....
- Én nem bírom tovább távol tartani magam tőled! - nézett rám...
- Akkor ne tedd! - s megcsókoltam....De ajkain táncolását egy hang zavarta meg...
- Hűha! De romantikus! - halottunk megy egy férfi hangot....Majd hirtelen az a fiú állt mellettem aki az udvarunkban is járt...
- Szia szépségem! - fogta meg a derekam és oda húzott magához...
- Hagyd békén! - lépett közelebb Zayn a sráchoz....
- Mi a baj bátyó?? Csak nem az uzsi kéne?? - nézett rám...Zayn neki rontott a srácnak egy hírtelen mozdulattal átpördített a háta mögé majd letámadta a testvérét! De mikor Zayn egy pillantara a földre került a srác oda jött hozzám fel emelt a nyakamtól fogva...De Zayn egy pillanat alatt oda ért..A másik pasi meg rám nézett és elvágott....
Pár órával késöbb...
Mikor ki nyitottam a szemem egy fehér kórházi szobában találtam magam...Zayn ott ült az ágy melletti széken  és fogta a kezem....Majd mikor megmozdítottam a kezem felnézett....
- Talán nem volt jó ötlet! - szólalt mg halkan mély hangján...
- Micsoda?? kérdeztem...
- Nem volt jó ötlet beléd szeretnem! Sajnálom! - nyomott egy puszit a homlokomra és kiment a teremből! Elsírtam magam! Nem tudtam utánna menni mivel be volt gipszelve az egyik lábam! Olyan volt mintha egy kést szúrtak volna a szívemben és megforgatták volna...
2 hónappal késöbb....
Ismét találkoztam Zayn testvérével! De nem akart megölni! Segíteni akart!
- Tiffani! Szeretnél olyan lenni mint én?? - nézett rám...
- Mármint vámpír?? - mosolyogtam...
- Igen! - bólintott egyet!
- Legyen! - vettem fel egy elszánt mosolyt...
Harry a hátam mögé jött a hajamat eldobta a vállamról ajkát a nyakamhoz helyezte és megharapott.....Nem mondom eléggé kínzott...




Harry szemszöge:

Az átváltoztatás nem úgy sült el ahogy én azt elképzeltem...Tiffani-ból a méreg a lehető legrosszabbat hozta ki...Az arca beesett hirtelen olyan vékony lett hogy a csontjait lehetett látni a szemei karikásak és feketék! Rám nézett majd összeesett! Hirtelen felkaptam be tettem az autóba és elindultam haza...Apám orvos ahogy anyám is! Fogadott gyerekek vagyunk! Be vittem az orvosi szobába le tettem az ágyra....Szörnyű érzés volt hogy ez mind az én hibám....





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése