2014. szeptember 19., péntek

10.rész

Tiffani szemszöge:
Otthon:

Mikor hazaérünk Cloe és Harry már bent voltak Carlisle szobájában..Cloe az ágyon feküdt tök eszméletlenül...Essme mondta hogy menjünk ki!
- Nem! Én nem hagyom itt! - torpant meg Harry..Esme megfordult és oda ment az ágyhoz...Zayn és én kisétáltunk a szobából...Ki mentünk a ház elé...
- Szívem! Nyugi!  Nem lesz semmi baj! - magyarázott Zayn a hátam mögött....
- És mi van ha mégis?? Mi a fenének kellett nektek ki találni ezt az egészet?? - ordítottam el magam...Majd fogtam magam fel mentem az emeletre a szobánkba..ott leültem az ágyra és csak vártam..

Harry szemszöge:

Nagyon ideges voltam...Carlisle kivett a fiókból egy hatalmas tűt tele vámpírméreggel...Bele szúrta Cloe kezébe és beadta neki...Egyszerre az arca elsápadt  kinyitotta szemeit...És egyszerre tengerkék szeme vörösbe fordult át.... Közelebb mentem hozzá....Ő fel ült az ágy szélére...Majd fel állt és oda jött hozzám...Rám mosolygott....Majd közelebb lépett hozzám és megcsókolt...
- Szeretlek! - nézett rám mosolyogva....
- Én is téged! - s egy csókot lejtettem szájára..Majd Carlisle egy pohárárral a kezében tért oda hozzánk...A pohárban állati vér volt amivel le tudja küzdeni a szomjat...Cloe rám nézett....Én bólintottam egyet....Elvette a poharat és ivott belőle...Mikor megitta az egészet....
- Tiffani már nagyon aggódik érted! - lépett be az ajtón Zayn...
- Értem?? Azt hittem utál! - nézet rá Cloe Zayn-re....
- Csak jobban meg akart ismerni! Gyere! - intett egyet Zayn...Cloe megfogta a kezem és húzott maga után...Fent az emeleten Cloe bekopogott...Addig én és Zayn lementünk apához és anyához...

Cloe szemszöge:

Bekopogtam az ajtón...
- Gyere! - halottam meg Tiffani hangját...Bátran benyitottam majd mikor becsuktam az ajtó oda sétáltam Tiffanihoz, leültem mellé az ágyra és megfogtam a kezét...Ő oldalra nézett...
- Cloe! - nézett nagyot majd mosolyogva átölelt....
- Cloe!  Miért nem tudjuk mi elviselni egymást?? - nézett rám...
- Én eddig azt hittem hogy te nem tudod elviselni a jelenlétemet! - húztam fel mosolyogva a vállam....
- Az csak álarc volt! - nevette el magát...

Tiffani szemszöge.
3 hónappal később...

Mostanában folyamatos vita  köztem és Zayn között....És én úgy vettem észre hogy Cloe és Harry nincsenek jó passzban! Elegem volt mindenből....De most betelt a pohár....Zayn megütött....Fel mentem a szobámba össze pakoltam a cuccaim....Egyszer csak Cloe sírva rontott be a szobába....
- Elegem van! Harry azt mondta hogy ő nem is akart engem! Hogy ő más nőbe volt belezúgva akit soha nem kaphat meg! - sírva darálta a szavakat...Oda mentem mellé könnyes szemekkel és megöleltem...
Nemsokkal késöbb össze pakoltuk Cloe cuccait is..Majd szóltunk Becának hogy pakoljon...Kocsiba ültünk míg a fiuk nm voltak otthon és elindultunk a vonatállomásra....Egy árnyékos helyet kerestünk....Áh..megvan ! Collinsport! Ez tökéletes hely! Vonattal egy szempillantás alatt ott voltunk...


Zayn szemszöge:
2 évvel később...


Miért voltam ennyire idióta! El veszítettem a szerelmem és a lányom is! 2 éve hogy elmentek...Azóta senkivel nem tudtam megismerkedni! Nem is akarok! Meg keresem őket ha törik ha szakad!

( Holnbap hozom a kövi részt! :) Ha tetszik akkor maradj és olvass tovább! :) )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése