2014. szeptember 18., csütörtök

8. rész

Cloe szemszöge.
Másnap reggel..


Arra keltem fel hogy hangokat halottam a szobámban...Emlékeztem hogy tegnap este az ágy mellet a földön hagytam az ollót..Óvatosan megfordultam és felvettem...Majd becsuktam a szeme kiugrottam az ágyból és nekirontottam az illetőnek..De ő lefogta a kezem...
- De harcias valaki! - halottam meg Harry hangját..Kinyitottam a szemem..
- Úristen Harry! - néztem nagyot..Majd eldobtam  a kezemből az ollót..
- Öhm..te egy ollóval támadtál rám....- mosolyodott el...Én elnevettem magam....Ő megfogta a derekam és a kezem leengedte a saját kezéig....Közelebb lépett és közelebb bújt a nyakamhoz...El tűrte a hajam...nyakamon éreztem ajkait...Feljebb jött a fülemig..
- Szeretlek Cloe! - suttogta...Én csak mosolyogtam majd arcát sajátom elé helyeztem és megcsókoltam...
- Én is szeretlek! - suttogtam..Annyira jól esik bevallani hogy végre van egy ember akit tényleg szerethetek..:)
- Gyere! Elviszlek egy helyre! - mosolygott...
- Okés! Várj! Elsőnek fel kéne öltöznöm! - ugyanis egy bugyiban és egy pólóban álltam előtte..
- Rendben! De siess! - huppant le az ágyamra..Én meg oda mentem a szekrényhez..És hirtelen ezt kaptam ki...



Be mentem a fürdőbe ott fel öltöztem gyors össze fontam a hajam...:



Ki mentem a fürdőből fel vettem a fekete dzsekimet a cipőmet meg egy fekete vékonyabb sálat...
- Kész vagyok! - álltam Harry elé..
- Hú..ez gyors volt! Indulhatunk?? - állt fel..Le  menten a lépcsőn..Harry az ablakon..Felvettem a táskámat bele a kamerát mintha fotózni indulnék..Olyankor anyuék nem szólnak gy szót sem..Kint álltam és néztm hogy hol lehet Harry..Majd egy halk mukkanást halottam..Harry a túlsó oldalról szólt..Ott beültünk egy autóba...És elindultunk valamerre...Egy idő után Harry meglát egy nagy fehér családi ház előtt... Mikor kiszálltunk Harry oda jött hozzám és megfogta  a kezem..
- Hol vagyunk?? - néztem rá miközben megálltunk az ajtó előtt...
- Itthon! - s bekopogott...Rögtön ajtót is nyitottak mikor kérdezni akartam Harry-t..Egy szőke 40-es nő állt az ajtóban...Rám nézett és bekönnyesedett a szeme..
- Gyertek be! - mosolygott....Mikor beléptünk az ajtón Rögtön a falat néztem ugyanis tele voltak képekkel..Volt rajtuk egy sötétbarna hajú lány ( véleményem szerint nagyon szép)..Mi?? Mit keresnek rólam fent a falon képek?? El engedtem Harry kezét és oda sétáltam a képekhez...
- Cloe! Üdv itthon! - mosolygott rám a nő...Leesett minden...Harry elhozott az igazi szüleimhez...Könnybe lábadtak szemeim oda mentem " anyához" és átöleltem....Majd bejött az ajtón egy férfi..Ő is rögtön oda jött hozzám és átölelt...
Meg egy jó időt ott töltöttünk...Az igazi szüleim mutogattak képeket nekem és Harry-nek...Majd egy barna hajú lány lépett be az ajtón....
- Szia kicsim! - állt fel " anya"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése