2014. szeptember 21., vasárnap

13. rész

Beca szemszöge:
Pár órával később..:


Mikor elindultam haza már éppen fél úton tartottam mikor bele botlottam valakibe! Szó szerint! Neki mentem!
- Oh...bocsánat! - szólaltam meg miközben a földet néztem.
- Beca?? - szólalt meg egy ismerős hang...Felnéztem..
- Apu?? - örültem fel...és a nyakába ugrottam...
- Beca! Elárulnád nekem hogy mi ez a förtelmes kutya szag rajtad?? - nézett rám...
- Kutya szag?? - szagoltam meg a pólómat...
- Csak nem egy farkas rabolt el?? - nézett rám...
- Mi?? - kérdeztem...Majd egyszer csak egy morgást halottam a hátam mögött....Sötét volt így nem láttam semmit...Apu a háta mögé fogott.....Nézelődtem hogy honnan jön a hang...Egyszer csak egy világító szemet és egy irtó nagy fekete teste láttam meg...


Neki támadt apának...Én oda ugrottam...
- Ne! - tettem előre a kezem....Az a nagy valami meg állt előttem...A szeme egyszer csak átfordult egy tengerkék emberi szemmé....



Én értetlenül néztem előre...
- Beca!  Ne félj tőlem! - halottam meg egy eléggé mély hangot...
- Tessék?? Honnan tudod a nevem?? - néztem rá arra a nagy fekete farkasra...Aztán beugrott egy kép amit láttam...:

- Megtalált! - suttogtam...Mire apu elém ugrott és le akarta támadni a farkast...
- Apa! Ne! - ordítottam rá....
- Tessék?? - nézett rám nagy szemekkel....
- Ő nem olyan amilyennek te képzeled! - léptem oda a farkas mellé....
- Apa! Kérlek kicsit kettesben hagynál minket?? Utána beszélünk! -mosolyogtam...Apu nagy nehezem megfordult és arrébb ment...
- Gyerünk!- néztem rá....
- Változz vissza! - mosolyogtam...Ő el ment egy fal mögé...Pár másodperc után...a sötétségben megláttam egy alakot...El kezdtem oda menni...Nem mentem be a sötétbe hanem megálltam a világos részen...Mire lehajtott fejjem kilépett a sötétségből Alec....Én rá mosolyogtam....
- Tudom mit gondolsz! - nézett rám...
- Nyugi! Már akkor sejtettem hogy te vagy mikor megjelentél! Bár nem voltam benne biztos! - nevettem el magam....Ő megfogta a derekam oda húzott magához....Én nyakába fontam a kezem és megcsókoltam....
- BECA! - halottam meg apa hangját...
- Mennem kell! Találkozunk holnap a suliban! - nyomtam szájára egy gyors csókot és szaladtam apuhoz...
- Te hogy hogy itt vagy?? - néztem rá egy széles mosollyal...
- Miattatok vagyok itt! - nézett rám...
- Gyere! Menjünk haza! - néztem rá mosolyogva és elindultunk haza...Mikor haza értünk látam hogy anyu ott ül a kanapén és nézi a Tv-t....
- Szia anyu! - ültem le mellé...
- Szia Beca! Hol voltál?? - megkönnyebbült hangon szólt hozzám..
- Öhm...Bellával és Lilyvel voltam! - magyaráztam..
- Oké! Rendben! - húzta fel mosolyogva a vállát...Mázlim volt! Bevette...
- Anyu! Itt van valaki aki beszélni akar veled! - fel álltam és oldalra mutattam....Anyu kinyomta a Tv-t fel állt és megfordult....Mire apu belépett a nappaliba...Anyu lassan oda ment hozzá és átölelte...Úgy éreztem nekem már nincs ott keresni valóm így fel mentem az emeletre....

Tiffani szemszöge:

Mikor megláttam Zayn-t az ajtóban oda mentem hozzá és a nyakába borultam.
- Sajnálom! - suttogta a fülembe..
- Én is! -  mondtam s megcsókoltam....
- Tudom hogy korai! De haza jöttök velem??- nézett rám....Én csak rámosolyogtam és válaszoltam...
- Nem hagyhatjuk itt Cloe-t! És ő önszántából úgy sem menne vissza oda ahol láthatja Harry-t...- magyaráztam majd valaki kopogott....Oda sétáltam az ajtóhoz és kinyitottam....
- Szia! - láttam meg Harry-t az ajtóban..
- Harry! Szia! - öleltem át...
- Gyere be! - mosolyogva nyitottam ki előtte az ajtót..
- Cloe itthon van?? - nézett rám...
- Igen! Fent van az emeleten! A lépcsőtől jobbra az első ajtó! - magyaráztam neki...Harry elindult fel a lépcsőn...

Cloe szemszöge:
eközben fent a szobában...

El mentem és vettem egy jó meleg fürdőt......Elég hosszú napom volt! Fürdés után befeküdtem az ágyba elő vettem a kedvenc könyvem amit épen most olvasok..


Éppen hogy belefogtam az olvasásba kopogtattak....Oda álltam az ajtó elé és kinyitottam...De egy uygan azzal az irammal vissza is csuktam....De hiába! Harry bejött az ajtón...
- Menj el innen! - beszéltem hozzá....
- Miért nem nézel rám?? - jött a hátam mögé...
- Minek néznék rád?? Hisz te engem sosem szerettél! Emlékszel?? -beszéltem flegmán hozzá.
- Ez nem így van! Szerettelek! Még most is szeretlek Cloe! Hinned kell nekem! - fordított maga felé melyén a szemembe nézett és úgy beszélt hozzám...Nem bírtam tovább türtőztetni magam oda húztam magamhoz és megcsókoltam..

Beca szemszöge:
eközben a saját szobájában

Miután fel mentem a szobámba kikaptam egy törülközőt a szekrényemből be mentem a fürdőbe vettem egy gyors fürdőt...Ki mentem egy törülközőben a szekrényemig...Ott felkaptam magamra egy bugyit meg egy nagyobb pólót...Éppen hogy felöltöztem...Hallottam hogy valami koppant az ablakon...Oda sétáltam, kinyitottam az ablakot és kinéztem....
- Mit csinálsz te itt?? - néztem le..Alec állt az ablakom alatt....
- Menj hátrébb! Felmegyek! - mosolygott...Hátrébb mentem...Mikor felért...Be ülltünk az ágyba egy darabig beszélgettünk majd mind a kettőnket elhajtott az álom..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése