2014. szeptember 20., szombat

12. rész

Beca szemszöge:
az nap este..

Ma egész nap akárhová mentem tuti biztos hogy ott volt Alec is....Lehetett az menza, könyvtár, vagy az udvar....Mikor leültem leckét írni éppen hogy befejeztem és tettem volna el magam holnapra Egy furcsa zajt halottam....Oda mentem az ablakhoz és kinyitottam...De abban a percben két alak toppant be a szobámba az ablakon keresztül...Elkaptak még hirtelen védekezni sem tudtam....Többre nem emlékszem...Egy idegen szobában ébredtem...Egyszer csak egy több fekete öltözetű férfi lépett be az ajtón...
- Figyeljétek fiuk! Felébredt Hamupipőke! - magyarázott egy egyik..Majd oda jött hozzám és el kezdett fogdosni!
- Mit akarnak?? - szólaltam meg félénken...Közben ki akartam csúsztatni a zsebemből a fegyverem...Amit úgy leplezek hogy a kezemen van..De nem volt a zsebemben!
- Ezt keresed?? - lépett a fiuk közé egy barna hajú és fekete öltözetű lány..és a kezében tartotta a fegyverem...
- Mit n mondjak! Elég hasznos! - csapott vele egyet a nyakam köré csavarta és közelebb húzott magához...
- Te vagy az a ringyó aki egyik régi nagyon közeli ismerősömmel hentereg?? - nézett rám...
- Nem tudom miről beszélsz! - szólaltam meg halkan ugyanis majd meg fulladtam...Egyszer csak kirántottak a csaj kezéből a fegyvert...Így a nyakam is szabaddá vált...Valaki ellető a láncokat...és a kezembe dobta a fegyverem...Rögtön használni is kezdtem...:


Megpillantottam fent a gerendán egy fekete hajú fiút...


Aztán mikor nem figyeltem valaki elkapott hátulról...
- Hé! Szivi! A lány kéne?? - szólalt meg mögöttem a lány...Majd a fejemhez tartott valami botot...Majd a fejemnek nyomta...Annyira emlékszem hogy láttam a fiút hogy leugrott a gerendáról és oda jött hozzám..( más nem nagyon maradt meg)
Másnap reggel::
Már megint egy ismeretlen szoba...Éreztem hogy a kezemen van a kígyó...El kezdtem óvatosan letekerni a kezemről...
- Nyugi! Nem foglak bántani! - szólalt meg egy férfi hang a hátam mögött...Megfordultam és az új srácot pillantottam meg....
Hírtelen beugrott valami mikor ránéztem..:


- Alec?? - néztem rá...
- Hogy kerülök én ide?? És miért fáj ennyire a fejem?? - kérdeztem tőle...
- Ennek hosszú a története...- mosolyodott el...
- Van időm meghallgatni! - mosolyogtam...
- Elöbb meg kell értened hogy mibe csöppentél...- húzta fel a vállait..
- Akkor gyere! Én mutatok valami! - oda sétáltam az ablakhoz...Kinyitottam...A kezemet előre tartottam...


Alec szemszöge:

Beca oda sétált az ablakhoz kinyitotta előre tartotta a kezét...:

 Mikor kinéztem az ablakon minden meg volt állítva....Ránéztem...
- Szóval te..- néztem rá...
- Igen! Az vagyok akinek gondolsz! - húzta fel vállait...
- Hát ezért! - ülltem le az ágyra...
- Mi?? - nézet rám..
- Már érthető hogy miért keltet ide Collinsportba költöznünk! - mosolyogtam rá...Majd felálltam oda mentem hozzá felkaptam és megpörgettem...
- Mi a nagy öröm titka?? - mosolygott....
- Te! - néztem rá...
- Én?? - nézett rám  nagy szemekkel....
- Megtaláltam azt a lányt akit kerestem! - néztem rá...
- Lehet hogy most hülyeséget fogok mondani! De én már régóta látok rólad dolgokat! És ezért viselkedtem az első nap olyan furán...- húzta fel mosolyogva a vállát....Én oda húztam magamhoz haját félre simítottam arcáról és megcsókoltam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése