2014. szeptember 14., vasárnap

5. rész FOLYTATÁS!!

Tiffani szemszöge:
1 hónap elteltével...
(reggel)

Reggel mikor kikeltem az ágyból megcéloztam a konyhát...Zayn nem volt sehol. A pulton találtam egy cédulát!
" Jó reggelt kicsim! El menetem vadászni! Haza érek mire felébredsz!
Puszi: Zayn! "

- Elkéstél! - mondtam magamban! Majd oda fordultam a hűtőhöz és kivettem egy tálat amiben csirkecomb volt, vettem még ki hozzá ezt azt és el kezdtem elkészíteni a reggelimet! Mire elkészült és el kezdtem enni irtózatosan hányingerem lett....Fel álltam az asztaltól és berohantam a fürdőbe!
Pár órával később....
Zayn kint pakolja ki a kocsiból a bőröndöket! Haza megyünk! Majd Carlisle elmondja mi van velem!
másnap reggel:
- Tiffani! Sikerült végre kiderítenem hogy mi gondod van! - jött oda Carlisle sajnálkozó tekintettel...
- Mi?? - néztem rá...
- Tiffani! Állapotos vagy! - nézett rám ismét egy nagy sajnálkozó tekintettel...
-  És ez miért gond?? - mosolyodtam el...
- Tiff! Ki kell vennem! Egy vámpír és egy ember gyermek képes téged felemészteni belűről! - magyarázott Essme...
- Hát akkor bírom amig bírom aztán..- magyaráztam..
- Tiffani! A vámpírméreg nem minden esetben segít! - nézett rám Zayn..
- Nem érdekel! Nem fogok egy életet megszüntetni! - fel álltam az orvosi ágyból és kisétáltam...
2 héttel később:
- Mit tettél vele?? - halottam meg Harry hangját..
- Harry! - szólaltam meg kicsit hangosabban!
- Itt van?? - halottam kérdő hangját...Majd halottam hogy batka fel a lépcsőn..
- Essme! Állj ide kérlek! - szólítottam meg Essmét..
- Tiff! - szólalt meg Harry...
- Szia, Harry! - szólaltam meg eléggé fáradt hangon...
- Mi a baj?? - kérdezett...Majd jött volna oda hozzám de Essme megállította..
- Ne! Essme! Hagyd csak! - mosolyogtam...Majd Harry leüllt mellém...
- Mibe estél ennyire bele?? - nézet rám...
- Essme! Segítesz fel állni?? - néztem az anyósomra..Majd megfogtam a kezét..és feláltam!
- Úrsiten! Normális vagy?? - ugort neki Harry Zayn-nek...
- Ki fogod nyírni! - ordibált!
- Harry! - szóltam oda...
- Nyugi! - mosolyogtam....Harry ránézett Zayn re elengedte őt majd leviharzott a lépcsőn...
Pár perccel később..
Carlisle behívott engem és Zayn-t a rendelőbe! Ott lefeküdtem az orvosi ágyba..

( Sziasztok! Holnap hozom a folytatást! )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése