2014. szeptember 13., szombat

5.rész

Zayn szemszöge:

Tiffani mindenképpen azt akarja hogy változtassam át...De nekem is van egy kikötésem....

Tiffani szemszöge:

- Tiffani Grande! Azzal az okkal hogy átváltoztatlak hozzám jössz feleségül?? - térdelt le elém..
- Zayn Malik! Akkor is magához megyek ha nem változtat át! - mosolyogtam és a nyakába ugrottam és megcsókoltam..:

.Zayn letett és az ujjamra húzta a gyűrűt...:
4 hónappal késöbb....:


AZ ESKÜVŐ NAPJA!
Mindenki itt volt aki csak számított....De Harry nem jött el! Nem értem hogy miért nincs itt az a személy aki a második legfontosabb ember az életemben! Már kész vagyok! Pár másodperc és apuval indulunk az oltárhoz Zayn-hez....El indult a zene...Bell karoltam apu kezébe és elindultunk! Mosolyogva mentem végig a sorok közt...Mikor oda értünk az oltárhoz Apu Zayn kezébe helyezte kezem és nyomot az arcomra egy puszit! 


Majd belekaroltam Zayn kezébe és oda álltunk az oltár elé...A pap kikérdezett mind a kettőnket...Majd el csattant a mindent eldöntő csók....

Tartottunk egy vacsorát is....Majd mindenki aki beszédet akart mondani fel állt a színpadra. Anyu, Apu, Carlisle, Essme! Majd Zayn állt színpadra...
Sziasztok! Ez a vers most újdonsült gyönyörű feleségemnek szól!
Ha homokba vésünk valamit ezt el fújja a szél ......
Ha szívünkbe vésünk az öröké él..
Én a szívembe véstem egy szót és egy nevet !!!
A szó: szeretlek a név : a te neved ! - mosolyogva darálta el a verset, majd le ugrott a színpadról oda jött hozzám és megcsókolt...
Pár órával késöbb..
A vacsora után tartottunk egy party-t is! Nagyon jól szórakatunk! Majd anyu , Essme Emily ( hugom) és én felmentünk Zayn szobályába..Ott átöltöztem egy világos barna ruhába kibontottam a hajam lemostam magamról az esküvői sminkemet. Addig a többiek összepakolták a cuccaim...Mikor leindultam akkor még pakoltak..Zayn karjába karoltam és elindultunk kifelé..A tömeg rizzsel dobált meg minket! Főleg Apa! Elbúcsúztunk mindenkitől...De aputól volt a legfájdalmasabb a búcsú! (Félre ne értsétek! Mindenkit ugyan úgy szeretek a családban! ) A búcsú után kocsiba ültünk és elindult a nászútra!







( BOCSI HOGY NEM OLYAN RÉSZLETESEN ÍRTAM LE EZT A RÉSZT DENEM VOLT RÁ SOK IDŐM! :) )





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése