2014. szeptember 20., szombat

11. rész

Beca szemszöge:
Másnap reggel..

Reggel mikor felkeltem el mentem letusolni..hajat mostam, fel frissítettem magam..Majd a hajam megszárítottam és egy egyszerű fonással feldobtam..:


Ki sétáltam a fürdőből oda álltam a szekrényem elé és kutattam hogy mit kéne felvenni..Jah..amúgy iskolába indulok! Nézelődök! Nézelődök...Egyszer csak jött az ikklet..és kikaptam ezeket a szekrényből..: ( attol hogy árnyékos helyen élünk nincs hideg! Bár én mehetek napfényre is! Hisz én nem vámpír vagyok hanem varázsló)
Felöltöztem majd bepakoltam a táskámba..Le mentem felkaptam a bakancsomat...Elköszöntem Anyutól és Cloe-tól...Kisétáltam az ajtón behuppantam az autómba..:

Eljdultam...Út közben felvettem Bellát és Lilyt....Majd rá pár percre beértünk a  suliba...Mikor oda értünk be mentünk a szekrényünkhöz és lepakoltuk a cuccainkat...Mikor megfordultam egy fekete hajú srác állt a hátam mögött a falnak dűlve..Rám villantott egy rossz fiús mosolyt...Fel húztam a szemöldököm és vettem egy nagy fordulalt..Majd elindultam a lányokkal az első órára..
- Ki ez a srác?? - néztem a lányokra...
 Ő Alec Linghwood!  A régi sulijából kirúgták egyik iskola sem akarta befogadni! Aztán a Mr. Clark azt mondta hogy felveszi...- magyarázott Bella...
- Értem! - húztam fel a vállam...majd beültünk az első órára...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése