2014. szeptember 16., kedd

7.rész

Tiffani szemszöge:
pár perccel később..


Sajnálom! - jött közelebb hozzám Zayn...Én fel álltam oda mentem hozzá rá mosolyogtam és megcsókoltam..
- Én is! - suttogtam..majd ismét elmosolyodtam...

Harry szemszöge:

Mikor Tiffani fel ébredt úgy véltem nekem mér nincs itt semmi keresni valóm..Így szó nélkül el mentem..Mikor már kint jártam az erdőben..
- Hová mész?? - halottam meg Tiffani hangját..Megfordultam..
- Nincs maradásom! - ráztam meg a fejem..Nem szólt semmit csak oda jött hozzám és megölelt...Hosszas búcsú után, útnak keltem!
20 ÉVVEL KÉSŐBB:

Cloe szemszöge:

Sziasztok! A nevem Cloe Sendty! Egy egyszerű Fork-i lány vagyok! Nevelő szülőknél vagyok kb azóta hogy megszülettem...Anyuék mesélték! Nem is érdekel hogy kik lehettek  a szüleim! A lényeg hogy van 2 ember akik úgy szeretnek mintha tényleg a saját lányuk lennék..Éppen kint vagyok a parkban és fotózgatok! A kedven időtöltésem.Imádok fotózni. És ha úgy alakul akkor nyitok egy galériát is a jövőben! Oh..istenem! Megint esik az eső! Nem baj! Amíg esik ki kocsikázok az erdőig! Felmegyek a domb  tetejére! Ott úgy is mindig süt a nap! Mire odaértem igazam lett! El állt az eső! Így elő vettem a kamerám és fotózni kezdtem...Mikor szemem elé vettem a kamerám egy kócos hajú nagyon helyes fiú állt pont a kép középpontjában! Le is kaptam..
- Jó kép lett? - jött közelebb  egy széles mosollyal
- Nagyon! - mosolyogtam..
- Akkor jó! - mosolygott ismét.
- Amúgy Harry vagyok! - nyújtotta a kezét..
- Cloe! - ráztam kezet vele.
- Tudom hogy még csak most találkoztunk! De eljössz velem randizni?? - nézett rám..
- Mi?? - húztam fel a szemöldököm.
- Tudom! Fura hogy egy ismeretlen srác réndit kér tőled! De én régebb óta ismerlek mint hiszed! - jött közelebb hozzám és nyújtotta a kezét...Én félénken oda nyújtottam a kezem..Össze kulcsoltuk kezünket..:
- Csukd be a szemed! -nézett rám...Én meg szót fogadtam neki és becsuktam...Egyszerre képek jelentek meg rólam...Olyan dolgok amiket csak én tudtam..( mikor örül módjára énekeltem a szobámban, mikor elsírtam magam egy romantikus dráma filmen és még ilyen személyes dolgokat)...Mikor kinyitottam a szemem...Elrántottam a kezem tőle és hátrébb álltam..
- Mi vagy te?? Honnan tudsz ennyit rólam?? - szólaltattam meg ijedt hangon..
- Cloe! Nem kell félned tőlem! Engem az igaz szüleid küldtem jó pár éve hogy vigyázzak rád! - magyarázott..
- Jó pár éve?? Mennyit jelent az a jó pár éve?? Hány éves vagy?? - néztem rá kétségbe esett arc kifejezéssel..
- 21! -válaszot kérdésemre..
- Mióta  vagy 21?? - kérdeztem
- Egy ideje! - nézett rám..És akkor kitisztul a kép! Olvastam egy könyvben az élőholtakról....Anyu adta oda azt a könyvet! Azt mondta hogy ezt még a korábbi szüleimtől kaptam...Bele olvastam...
- A HIDEG! ! - szólaltam meg majd oda mentem Harry - hez és megfogtam a kezét...Jéghideg volt...
- Tudom mi vagy! - néztem rá egy széles mosollyal...
- Igen! Az vagyok amire gondolsz! - nézett rám
- Akkor igaz volt a könyv tartalma! - ugrottam a nyakába!


- Tudom! Most dilisnek tartasz! De nem vagyok az! - húztam fel a vállam..
- Nyugodj meg Cloe Sendty! Mindent tudok rólad! - mosolygott..Majd oda húzott magához és megcsókolt...
Nem is tudom! Lehetséges?? Én a magányos farkas! Beleszerettem valakibe első látásra?? Lehetséges ez??













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése