2014. szeptember 12., péntek

4. rész


Zayn szemszöge:

Már egy ideje nem lakok otthon...De ma mikor haz mentem minden üres volt! Csak anyát láttam lefutni a lépcsőn...Majd vissza...Fel mentem az orvosi szobába és egy nagyon rossz kép fogadott....Tiffani ott feküdt az orvosi ágyon..De olyan volt mintha nem is ő lett volna...Tudtam hogy csak Harry mérge tud egy olyan emberen ilyen kárt tenni akinek a szervezete nem túl erős! ( egyedül ő ilyen a családban, mindenki más még az ilyen szervezetet is át tudja változtatni) 
- Mit műveltél?? - támadtam le Harry-t...
- Nem aludhattam hogy ilyen a szervezete! - lükött le magáról...
- Eleve miért akartad átváltoztatni?? - nyomtam a torkát a falhoz..
- Zayn! Állj le! - nyugtatott le anya...
- Zayn! Gyere ide! - szólalt meg apa...
- Tudom hogy ez a lány a mindened! Csak te teheted meg azt hogy kiszívod a mérget! - magyarázott anya...Vettem egy nagy levegőt le ültem az ágy szélére fel emeltem Tiffani testét megharaptam a nyakát és el kezdtem kiszívni a mérget! Mikor minden mérget sikerült kiszívnom fel álltam az ágyról és vártam...Mikor Tiffani végleg vissza alakult én el köszöntem mindenkitől beszéltem Harry-vel és elindultam...

Tiffani szemszöge:
Másnap reggel...

Másnap mikor felébredtem ismét ember voltam...Harry azt mondta hogy menjek el vele valahová...Az erdő mellett meg állt...Azt mondta hogy sétáljak ki teljesen arra a részre ahol egy síma füves terület van...Mikor oda értem megláttam egy fekete ruhába öltözött alakot...Lassan oda sétáltam...
- Miért tetted?? - halottam megy egy ismerős hangot...
- Tessék?? - néztem rá....Mire megforfutl...Zayn állt velem szemben! 
-. ,Miért akartál vámpír lenni?? - nézett rám...
- Nem rád tartozik!....Amúgy is! Te hagytál el engem, és az én dolgaim nem tartoznak rád! - beszéltem hozzá flegmán!
- Te nem akartad azt hogy minden dolgomról tudj..- s nem tudtam befejezni a mondandómat mert Zayn oda húzott magához és megcsókolt!







Harry szemszöge:

Olyan jó esett hogy 2 hónapig én voltam a mindene ennek a szép lánynak, és most rögtön eldöb engem egy csók miatt....Bevallom én beleszerettem Tiffaniba! Azt mondják hogy egy vámpírnak csak egy szerelme van életében! Hát, őúgy tűnik ez a szerelem nem talált viszonzásra! Nem baj küzdeni fogok! 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése